31 juli 2010

Driemaal is scheepsrecht...


Wie deze weblog vanaf het begin heeft bijgehouden, kent mijn diepste wens die ik in juni 2007 voor het eerst uitte (lees hier), namelijk om ooit nog eens Debussy's Pelléas et Mélisande en Wagners Parsifal en Tristan und Isolde door Bernard Haitink gedirigeerd te horen worden. Enfin, in juni 2007 was daar dus die Pelléas, en een half jaar later plotseling de Parsifal in London (dit is de weblog van die uitvoering). De verzuchting die ik aan het einde van die weblog slaakte wordt nu na tweeënhalfjaar bewaarheid! In oktober a.s. dirigeert de 81-jarige maestro zes keer de Tristan in Zürich. Ik heb geen seconde hoeven na te denken, er bleken nog kaarten zat. Op zondag 10 oktober zit ik er eerste rang!

3 Comments:

Anonymous GTH said...

Lucky B*!

;-))

01 augustus, 2010 12:54  
Anonymous GTH said...

Bij dit artikel moest ik gelijk aan JAB denken:

http://www.guardian.co.uk/culture/2010/aug/01/stewart-lee-collecting-comics-stand-up

01 augustus, 2010 12:55  
Anonymous Anoniem said...

Buitengewoon! Ik ben dat weekend in Parijs (geen concert).
Grappig artikel. Nu heb ik niet zo veel planken met boeken en CD's, maar soms benauwt het mij toch. (Zo veel te doen...)

08 augustus, 2010 08:59  

Een reactie posten

<< Home